AC202254 Van communicatie naar klantgerichtheid

Medewerkers die regelmatig persoonlijk contact hebben met klanten. Er is geen specifieke voorkennis vereist.

Staat jouw datum of locatie er niet bij?

voorinschrijven

Wij zorgen dat je op een ander moment op jouw voorkeurslocatie kunt trainen.


Inhoud
  • Klantgericht omgaan, waarom zouden we?
  • Klantgericht in TEAM: afspraken respecteren en intern communiceren
  • Een klantgericht adviesgesprek
  • Positivisme uit het hart, meer dan een glimlach
  • Contact leggen, eerste indruk en openingszin
  • Vragen stellen, luisteren, samenvatten en doorvragen
  • Argumenteren is eigenschappen matchen met klantenbehoeften
  • Controle houden en afsluiten
Doel
  • In staat zijn om klantgericht en adviserend te reageren in persoonlijke contacten met klanten
  • In staat zijn om de rol als bedrijfsambassadeur op te nemen
  • In staat zijn om een adviserend, serviceverlenend gesprek aan te gaan
€ 255
  • Trainingscentrum
  • 1 dag (8 uur)

Klantgericht van a tot z

  • 2 dagen (16 uur)
AC202252 € 510

Prospecteren

  • 2 dagen (in blok of gespreid, 16 uur)
AC202264 € 510

Operationele marketing

  • 2 dagen (16 uur)
AC201916 € 510

Optimalisatie onafhankelijke werkplaats

  • 2 dagen (16 uur)
AC205117 € 510