AC202252 Klantgericht van a tot z

Frontlinie-medewerkers die regelmatig persoonlijk contact hebben met de klant. Er is geen specifieke voorkennis vereist.

Staat jouw datum of locatie er niet bij?

voorinschrijven

Wij zorgen dat je op een ander moment op jouw voorkeurslocatie kunt trainen.


Inhoud
  • Klantgericht omgaan, waarom zouden we?
  • Waarom zouden we ons druk maken?
  • Momenten van waarheid, door de bril van de klant
  • Klantgericht in TEAM: afspraken respecteren en intern communiceren
  • Een klantgericht adviesgesprek
  • Waarom een telefoon bijzonder is
  • Positivisme uit het hart, meer dan een glimlach
  • Contact leggen, eerste indruk en openingszin
  • Vragen stellen, luisteren, samenvatten en doorvragen
  • Argumenteren is eigenschappen matchen met klantenbehoeften
  • De klant zegt (even) neen: omgaan met weerstand en vragen
  • Controle houden en afsluiten
  • Lastige momenten of lastige klanten?
  • Minder prettig nieuws brengen
  • Moeilijke momenten: klachten onthalen met de glimlach
Doel
  • In staat zijn om klantgericht en adviserend te reageren in persoonlijke contacten met klanten
  • In staat zijn om de rol als bedrijfsambassadeur op te nemen
  • In staat zijn om een adviserend, serviceverlenend gesprek aan te gaan
  • Positief en professioneel op een klacht kunnen reageren
  • Bondig verslag kunnen uitbrengen van de belangrijkste elementen in een klantencontact
€ 510
  • Trainingscentrum
  • 2 dagen (16 uur)

Van communicatie naar klantgerichtheid

  • 1 dag (8 uur)
AC202254 € 255

Prospecteren

  • 2 dagen (in blok of gespreid, 16 uur)
AC202264 € 510

Operationele marketing

  • 2 dagen (16 uur)
AC201916 € 510

Optimalisatie onafhankelijke werkplaats

  • 2 dagen (16 uur)
AC205117 € 510